קייטרינג לאירועים מיוחדים

קייטרינג לכל סוגי האירועים

אירוע גדול או קטן, בר מצווה או חתונה, השקה של מוצר חדש או הרמת כוסית חגיגית, כל אירוע הוא יחיד ומיוחד וחייב להיות "תפור" מ-א' עד ת', וזה בדיוק מה שתקבלו אצלנו, קייטריגנ עולם הטעמים: הקפדה על פרטי הפרטים, על הלוקיישן, הקונספט, התפאורה והתוכן. וכמובן, איך לא האוכל שנכין עבורכם.

אירוע יכול לקום וליפול על האוכל. אם האוכל לא טעים ואינו אטרקטיבי, יישאר אחריו טעם רע, תרתי משמע. בחירת קייטרינג לאירועים מיוחדים שלנו תתאים לאירוע שלכם, ותוודא שהאורחים שלכם יוצאים שבעים ומרוצים.

   

קייטרינג לאירועים מיוחדים

קייטרינג לאירועים מיוחדים יכול להפוך כל אירוע למוצלח ביותר מבחינה קולינרית. כל אירוע והאוכל המתאים לו. יושבים עם הצוות המקצועי שלנו, ומגבשים יחד את התפריט. מעבר לכך, תוכלו להגיע לאירוע כאורחים ולהנות ממנו ומהאוכל המוגש בו, מבלי להיות טרודים בדבר.

אצלנו, קייטרינג לאירועים מיוחדים אינו מסתכם במספר מנות בסיסיות, כפי שהיה נהוג בעבר. אנחנו מקפידים להציע מבחר מאכלים ותפריט עשיר למדי, המשתנה בהתאם לאופי האירוע ומציע מגוון רחב של סגנונות ואפשרויות.

כפי שהכל יודעים, האוכל מככב בסופו של דבר באירוע וכדי שלא תאכזבו את האורחים והחוגגים, חשוב לבחור בקייטרינג יצירתי, שמעודכן בטרנדים חדשים בתחום הגשת האוכל ומקפיד על מרכיבים איכותיים – בדיוק מה שאנחנו, עולם הטעמים, מוודאים שקורה.

על מה חשוב לשים דגש כשבוחרים בקייטרינג

קייטרינג לאירועים מיוחדים חייב לספק חוויית קולינריה ברמה גבוהה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.  לכן, אנו בעולם הטעמים, מוודאים לפני כל אירוע מספר נקודות משמעותיות:

  1. התאמת התפריט לאירוע:לכל אירוע ניתן להתאים תפריט באופן אישי, בין אם זה אירוע חגיגי עסקי. כל אירוע והתפריט המשובח המתאים לו –  כזה שאף אורח לא ישכח.
  2. הבנת צרכי כל לקוח: תהליך של יצירת אירוע מושלם מתחיל בהכרות אישית ובהבנת צרכי הלקוח, מה הרצונות והשאיפות שלו ואיך לשלב את התפריט עם הקונספט הכללי של האירוע. שילוב נכון של התפריט של עולם הטעמים עם האווירה, העיצוב, המוזיקה הופכים את האירוע לבלתי נשכח. 
  3. קייטרינג לאירועים מיוחדים של עולם הטעמים, מתהדר לא רק באוכל מעולה אלא גם בהקפדה על שירות אישי ברמה גבוהה ועל המראה החזותי של האוכל.

איכות וטריות – מילים נרדפות לעולם הטעמים

כאשר רוצים אוכל מעולה באירוע, אי אפשר לוותר על איכות וטריות חומרי הגלם שלו. היום, עם המודעות הגבוהה לטעמים, סוגי מנות ורמות שונות של הגשה וטעימות, יכולים האורחים לזהות בקלות אם מדובר במוצרים טריים או לא.

שנים של ניסיון של הצוות שלנו, בעולם הטעמים, בכל הנוגע ליצירת קייטרינג, מאפשר להגדיר סטנדרטים ואיכויות מהגבוהים ביותר, תוך הבנת הצרכים של כל אירוע.

אצלנו, תהנו מאוכל מוקפד ואסתטי שמחבר בין חומרי גלם איכותיים וטריים ביותר לבין עבודת בישול יצירתית הנעשית באהבה, בניסיון ובידע.

עולם הטעמים - חוויה קולינרית מושלמת לכל אירוע

הקייטרינג שלנו מתמחה במגוון רחב של סגנונות בישול ושופע של מנות שיחד עוזרים לקלוע במדויק לטעמם של האורחים שלכם. אנחנו מקפידים על הכל – החל ממנת פתיחה שתכניס את האורחים לאווירה הנכונה ועד לקינוחים עוצרי נשימה. אירוע עם עולם הטעמים הוא אירוע ללא פשרות קולינריות.

אז אם גם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים מיוחדים, זכרו שבכל מה שקשור לאוכל, לא כדאי להתפשר. האוכל שתקבלו מאיתנו יהפוך כל אירוע לבלתי נשכח ומיוחד במינו. אנחנו מוודאים שהתפריט שלנו מותאם לקונספט האירוע, שירות מעולה, מקפידים על חומרי גלם טריים ואיכותיים, תפריט עשיר וצוות מקצועי, וכל זאת כדי להבטיח שאורחי האירוע ייהנו מהאוכל הכי טעים שיש, או במילים אחרות, עולם הטעמים.

הצוות שלנו זמין עבורכם

לקבלת שיחה חוזרת מנציג השאירו פרטים ונשמח לתת לכם שירות בהקדם.