קייטרינג לשבת חתן

אז קודם כל, מזל טוב!

דבר ראשון, מזל טוב! אנו מברכים אתכם על המאורע המשמח ומקווים שיהיה לכם אירוע חתונה ושבת חתן שלא תשכחו לעולם. אחד הדברים המרכזיים שהופכים אירוע שבת חתן למוצלח במיוחד הוא האוכל שמוגש במסגרתו. כדי שהחגיגה תהיה שלמה, אנחנו, עולם הטעמים, נשמח לספק לכם שירות קייטרינג לשבת חתן שיעשה את העבודה.

קייטרינג לשבת חתן מוצלח, כמו הקייטרינג שלנו, יאפשר לכם להוריד דאגות מיותרות, ותוכלו לדעת שיהיה לכם אוכל לכל השבת. כך, לא תצטרכו כלל לטרוח לקראת השבת בבישולים ותוכלו להתרכז בשמחה. אולם, רגע לפני שאתם בוחרים קייטרינג לשבת חתן באופן סופי, חשוב שתשימו לב לדברים הבאים.

   

לפני הכל – למה כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן?

ארגון חתונה הוא אף פעם לא עניין של מה בכך. מדובר במבצע לוגיסטי שכולל בתוכו היבטים רבים. מלבד אירוע החתונה עצמו, חשוב להתכונן לאירוע שבת חתן. השבת חתן יכולה להתקיים במקומות שונים, החל מבית כנסת, מלון או אולם והיא כוללת לרוב קידוש וסעודה. כפי שציינו כבר, מדובר במבצע לוגיסטי נרחב הכולל מספר רב של מוזמנים, כשלרוב המספר הממוצע הוא כמה עשרות אנשים. בשל הכמות הזו, זוגות רבים, ומהניסיון שלנו, אנחנו מניחים שכך גם אתם, מעדיפים להיעזר בשירותי קייטרינג לשבת חתן, במקום שיצטרכו לשבור את הראש כיצד להסעיד כמות בלתי נתפסת של מוזמנים.

ארגון אוכל לשבת חתן

מהניסיון שצברנו עם הזמן, כמעט כל הזוגות מבקשים ששירותי האוכל יהיו בשריים. יש אפשרויות שונות ומסלולים שונים לשבת חתן. אם אתם מעוניינים בכמות אוכל רבה, חשוב לדעת את כמות הסועדים הצפויה וכך לדעת לתכנן את המנות השונות. לצד המנות הבשריות, אנו ממליצים גם על סלטים שונים שיעזרו לשדרג את האירוע באופן משמעותי.

מלבד הדברים האלו, יש עוד כמה דברים שחשוב לדעת על קייטרינג לשבת חתן. זמן מסירת האוכל הוא קריטי בהרבה מקרים, ובמיוחד עבור זוגות שומרי מסורת. מרוב התעסקות בחתונה, כבר קרה שזוגות כמעט שכחו את מסירת האוכל. לכן, טיפ מאיתנו – תוודאו שיש מישהו נוסף שיהיה אחראי על עניין זה ויתקשר איתנו. אנחנו כבר נתאים יחד איתו את התפריט הנכון, ונדאג לתת לו שירות מושלם.

לא לשכוח לאחסן את האוכל

מעבר לכך, כדאי לחשוב מראש על מקום טוב לאחסן את כמות האוכל הגדולה. כמובן, הדבר משתנה בהתאם לכמות שהזמנתם, אך עדיין לרוב מדובר בכמויות גדולות מהרגיל, וכלל לא בטוח שמקרר אחד יספיק. מעבר לכך, חשוב שתוודאו מראש כיצד תחממו את האוכל, כך שהאוכל יהיה חם בזמן הסעודה. בהקשר זה, חשוב לדעת שיש סוגי אוכל שונים שחימום על פלטה במהלך כל השבת עשוי לייבש אותם, כמו אורז. לכן, אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בכל הקשור לבחירת האוכל האולטימטיבי בשביל האירוע הייחודי שלכם. יש לנו, בעולם הטעמים, המון ניסיון, ונשמח לחלוק אותו איתכם.

מחירים ופרטים נוספים

מה הם המחירים של קייטרינג לשבת חתן? הדבר תלוי בסוג המנות, מספר המנות וכיוצא בזאת, ולכן אין לכך תשובה מוחלטת. כל האירוע עשוי להיות יותר זול מחתונה או מבר מצווה. בהערת אגב נציין, כי אם בוחרים בהגשה של מגשי אירוח, כדאי לספק לכל אורח יחידה אחת לפחות, ומניסיון, חשוב להביא כמה רזרבות של אוכל אקסטרה, במקרה שיחידה נשפכת, או שבמקרה שהאוכל לא מספיק לסועדים מסוימים.

אם תבחרו במסלול של כמה ארוחות במסגרת שבת החתן, גם המחיר עשוי להיות יותר משתלם עבורכם. שינויים ברגע האחרון גם הם עשויים להעלות את המחיר של קייטרינג לשבת חתן ולכן חשוב לוודא את הנושא מראש.

לסיכום, חשוב לבחור בקייטרינג איכותי שמספק לכם אוכל איכותי לאירוע הכי משמח בחייכם. חשוב לבחור בקייטרינג שמציע אוכל טרי, איכותי וטעים, בדיוק כמו במסעדה. בחירה בשירותים של קייטרינג שלא מתפשר על חומרי הגלם שלו, כמו הקייטרינג שלנו – עולם הטעמים, תאפשר לכם חוויה מעולה ותוריד מכם המון דאגות שכנראה תרצו להשאיר לפעם אחרת.

הצוות שלנו זמין עבורכם

לקבלת שיחה חוזרת מנציג השאירו פרטים ונשמח לתת לכם שירות בהקדם.